Необхідність проведення бізнес-тренінгу

Необхідність проведення тренінгу з дисципліни «Економічне управління підприємством» зумовлено тим, що нові умови бізнесу та ведення конкурентної боротьби  вимагають більш досконалих методів навчання та закріплення отриманої інформації. В той же час, навчання має бути не лише пізнавальним, а ще і легким та цікавим, тому нині широкого розповсюдження дістали заняття, які проходять шляхом поєднання різноманітних навчальних форм – проведення інтерактивних лекцій та ділових ігор. 
Перевагою розробленого тренінгу з дисципліни «Економічне управління підприємством» є те, що основні завдання курсу вирішуються в ході діалогу учасників з комп’ютером. За допомогою оригінальної програми «Економічне управління підприємством: технології діагностування та вирішення внутрішньогосподарських проблем «Битва титанів» моделюється ігрова ситуація на ринку олігополії.

У програмі також реалізовано можливість формування ринку дуополії, тріополії чи більш складної ринкової ситуації, що залежить, в свою чергу, від кількості попередньо сформованих команд. Центральне місце у даній бізнес-симуляції належить розробці та впровадженню конкурентної поведінки підприємства (окремої команди) з урахуванням можливої поведінки основних економічних суб’єктів, а саме: споживачів, постачальників, конкурентів, державних органів управління, підприємств транспортної інфраструктури тощо.
Перевагою даної гри є і те, що її можна використовувати в ході викладання лекційного матеріалу, оскільки програма працює навіть за умов виходу на ринок однієї команди, тобто ситуації, коли на ринку формується монополія. Це дозволить користувачам даного програмного продукту отримати навички, пов’язані з формуванням операційних бюджетів,  їх подальшою трансформацією у кошториси витрат, а також розробкою та взаємоузгодженням фінансових бюджетів, що формуються у вигляді звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів (управлінська форма) і балансу підприємства.
Навчання студентів  з використанням бізнес-симуляції «Економічне управління підприємством» відбуватиметься  значно ефективніше, ніж за стандартними методиками, оскільки процес передачі даних одночасно поєднується з практикою, що дозволяє відшліфовувати навики учасників. Студенти зможуть отримати адекватні сучасним умовам новітні знання, досягти комплексно-системних практичних навичок і вмінь: економічного діагностування показників роботи підприємства, аналізу і оцінки використання його потенціалу; проведення техніко-економічних розрахунків потреб в ресурсах, рівня їх використання; систематизації і узагальнення інформації про діяльність підприємства та умови господарювання; розробки стратегій і планів діяльності підприємства в цілому та окремих його підрозділів; організації внутрішньогосподарського механізму та контролю за ефективністю використання ресурсів і досягнення поставлених цілей та завдань.
Вищевикладене дозволяє стверджувати, що тренінг з дисципліни «Економічне управління підприємством» на основі розробленої бізнес-симуляції дозволить студентам не лише швидше засвоювати теорію, але і відпрацьовувати можливості її застосування та аналізувати причинно-наслідкові взаємозв’язки, які утворюються під впливом різноманітних факторів, які не завжди вдається правильно трактувати  в реальних умовах. Завдяки бізнес-симуляції студенти розвинуть навички стратегічного, поточного та операційного планування діяльності підприємства.


Автор тренінгу з дисципліни
«Економічне управління підприємством»       доц. Ю.М. Лозовик

Останнє оновлення (Вівторок, 22 березня 2011, 22:36)