Версія бізнес-симуляції "Битва Титанів"

Версія «Битва титанів» має оригінальний, авторський алгоритм розподілу обсягів продажу продукції. Цей алгоритм якісно відрізняється від описаних у мікроекономіці традиційних моделей олігополії. Побудований алгоритм дозволяє вирішити наукову проблему перерозподілу обсягів продажу продукції за умов включення до моделі одночасно як цінових і нецінових параметрів, так і обсягів пропозиції продукції. Таким чином, базуючись на поглядах мікроекономічної школи, нами було вирішено наукову проблему розподілу обсягів продажу продукції на основі великої кількості показників (ціна, обсяг пропозиції, реклама, сервіс). У традиційних кількісних мікроекономічних моделях обсяг розподілу здійснюється тільки на основі ціни або обсягу пропозиції.

Останнє оновлення (Субота, 26 листопада 2011, 16:35)